דף הבית » כללי » קורס קבלנים אונליין: לעבור את מבחן ההסמכה בניסיון הראשון

קורס קבלנים אונליין: לעבור את מבחן ההסמכה בניסיון הראשון

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

כל פרויקט בנייה או שיפוץ, קטן כגדול, מחייב ניהול של קבלן. העובדה הזו הופכת את הקבלנים בישראל לאנשים עסוקים מאוד. אבל מה קורה כשקבלן צעיר רוצה לשמור על מומנטום ולצבור ניסיון, אך במקביל ללמוד למבחן ההסמכה כדי להפוך לקבלן רשום? כאן נכנס לתמונה קורס קבלנים אונליין. קורס קבלן רשום של ״מכלל הכשרה מקצועית״ מיועד במיוחד לשגרה העמוסה של קבלנים. בואו נכיר את הקורס שמסייע לאלפי קבלנים לעבור בהצלחה את מבחן רשם הקבלנים.

מהו מבחן ההסמכה של רשם הקבלנים?

תהליך הרישום בפנקס של רשם הקבלנים הכרחי לכל קבלן שמעוניין להתקדם ולהתפתח בקריירה המקצועית שלו. על קבלן לא רשום חלות הגבלות רבות שמונעות ממנו לבצע פרויקטים גדולים ורווחיים. רק קבלן רשום יכול לבצע פרויקטים בהיקף של מעל 47,255 ₪, להעסיק עובדים זרים, להתמודד על מכרזים ממשלתיים, ועוד.

הרישום בפנקס מחייב הוכחה של ניסיון מקדים, הכשרה מקצועית והיעדר הרשעות, אך השלב הקריטי הוא לעבור את מבחן ההסמכה של רשם הקבלנים. מבחן רשם הקבלנים נועד ליצור יישור קו מקצועי ותיאורטי בין הקבלנים שרוצים להירשם בפנקס. המבחן משתנה בין ענפים שונים כמו מבחן ענף שיפוצים (131), מבחן ענף איטום (134), או מבחן ענף אינסטלציה ומערכות כיבוי אש (190). המשותף לכל המבחנים הוא שאלות מקיפות בנושאי בטיחות, מקצועיות, ניהול תקין, חוקים ותקנות.

מהו קורס קבלנים אונליין?

במהלך השנים מבחן רשם הקבלנים יצר תסכול רב אצל קבלנים רבים שנכשלו בו. ליתר דיוק, רק כ-15% מבין הקבלנים שניגשו למבחן ללא הכנה מקצועית עברו אותו בניסיון הראשון. ב-״מכלל הכשרה מקצועית״ זיהו את הצורך של קבלנים בהכנה מקצועית ראויה ויצרו מערך של קורסים מקוונים ייעודיים למבחני רשם הקבלנים בענפים השונים.

הקורסים המקוונים ייעודיים לקבלנים בענפים: שיפוצים (131), איטום (134), ואינסטלציה ומערכות כיבוי אש (190). אחד היתרונות המרכזיים של הקורסים הוא שהם מתקיימים באופן מקוון וא-סינכרוני. המשמעות היא שקבלנים יכולים ללמוד את הקורס ולהתכונן למבחן רשם הקבלנים מכל מקום שנוח להם, במשרד או על הספה בבית. בנוסף, אין שעה קבועה שבה מתקיים הקורס, כך כל קבלן יכול ללמוד בהתאם ליומן שלו ולשעות שבהן הוא מרוכז יותר.

מה כולל קורס קבלנים אונליין?

הקורסים המקוונים של ״מכלל״ נבנו על ידי מיטב המומחים בתחומם בניהולו המקצועי של אדר׳ איציק לזר, מייסד ויו״ר ״מסד גרופ״. הקורסים כוללים סדרת הרצאות, כאשר בכל הרצאה ישנן שאלות תרגול וסימולציות שמסייעות לקבלנים להבין את ההתקדמות שלהם בחומר. ההרצאות נבנו תוך התאמה מלאה למבחן רשם הקבלנים ומכילות את כל המידע שצריך על מנת לעבור אותו. לאורך הקורס ניתן לפנות למרצים באופן מקוון כדי לשאול שאלות ולבקש הבהרות. הקורסים של מכלל נבנו בקפידה כך שיהיו מעשירים, מקצועיים ויעילים, והתוצאות מוכיחות שהם הצליחו. כ-90% מבוגרי הקורסים של מכלל עוברים את מבחן ההסמכה בניסיון הראשון.

לעשות את הצעד הבא בקריירה עם ״מכלל״

כיום הדרישה הבסיסית של כל לקוח היא שהקבלן יחזיק בתעודת קבלן רשום. בעזרת קורסי קבלנים אונליין של ״מכלל״, תוכלו לעבור את מבחן ההסמכה של רשם הקבלנים בהצלחה ולהתחיל את השלב הבא בקריירה. אם צברתם מספיק ניסיון על מנת להגיש בקשה לרישום בפנקס, צרו קשר עם ״מכלל״ ותרוויחו את ההכנה האיכותית ביותר למבחן ההסמכה.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן