דף הבית » מדריך לטיפול בחיות מחמד » כל מה שצריך לדעת על מה ההבדל בין חיות מחמד לחיות משק?
מה האבדל בין חיות מחמד לחית משק

כל מה שצריך לדעת על מה ההבדל בין חיות מחמד לחיות משק?

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

ההבדל בין חיות מחמד לחיות משק הוא שחיות משק משמשות למטרת מזון לבני אדם, ואילו חיות מחמד משמשות לבידור.

חיית משק היא חיה מבויתת שגדלה למאכל. חיית מחמד היא חיה שעברה הכשרה להיות בת לוויה ואין צורך להאכיל אותה, להשקות אותה או לשכן אותה.

ישנם סוגים רבים ושונים של חיות מחמד, כגון כלבים, חתולים, ארנבות וציפורים. חיות מחמד דומות יותר לילדים מאשר לבעלי חיים במדינות אחרות בהן הם מוחזקים בכלובים או בכלביות. חיות משק מוחזקות במכלאות חיצוניות וניתן להאכיל אותן מאותו מזון כמו אנשים.

במדינות עשירות, בעלי חיים לרוב מאוכסנים במקלטים לבעלי חיים. ניתן לגדל חיות משק על ידי בני אדם בקנה מידה קטן או בקנה מידה גדול. קיימות חוות מסוימות המגדלות יותר מסוג אחד של בעלי חיים, כולל בעלי גירה (סוסים, פרות ועזים) וכן עופות ודגים. חוות משתמשות בדרך כלל בתאורה מלאכותית ומאכילות דגנים כדי לגדל את החיות. ניתן להשתמש בבשר להכנת מזונות כמו בייקון, נקניקים והמבורגרים או למכור למזון ישירות או לעיבוד אחר . ניתן לקנות כמויות גדולות של בשר לאירועים מיוחדים ולמטרות אחרות. השימוש בבעלי חיים למאכל שנוי במחלוקת במדינות מסוימות. בשנת 2004, האיחוד האירופי אסר על כל ניסויים קוסמטיים בבעלי חיים במוצרי קוסמטיקה, לאחר שהוראת האיחוד האירופי שהוציאה ב-1993 הפרלמנט אוסרת על ניסויים קוסמטיים בבעלי חיים במוצרי קוסמטיקה. לאחר האיסור הזה, חברות כמו ג’ורג’יו ארמני או לוריאל נאלצו להפסיק את השימוש בארנבות במוצרים שלהן.

מדוע חיות מחמד הפכו לחברים הטובים ביותר של בני האדם?

חיות מחמד הן יצורים מדהימים שאנחנו לא יכולים לחיות בלעדיהם. הם עושים יותר מאשר רק לחבר אותנו. יש להם את היכולת ללמד אותנו על העולם שלהם ולחלוק אותו איתנו. כפי שכבר ראינו, חיות מחמד יכולות להיות מקור נהדר לבידור ולוויה. הם יכולים גם להוות מקור לתמיכה רגשית לאנשים הסובלים מדיכאון או ממחלות נפש אחרות.

חיות מחמד הן החברים הכי טובים של בני אדם. הם מספקים חברות, עוזרים במטלות ואפילו מבדרים אותנו.אנו יכולים לראות שחיות מחמד הן לא רק מקור לנוחות ולוויה, הן גם מספקות לנו תמיכה רגשית.

אנשים שיש להם חיות מחמד נוטים יותר להיות שמחים ומרוצים בחייהם. הם גם נוטים יותר להיות בריאים יותר מאלה שאין להם חיות מחמד. אנשים שנהנים להיות מוקפים בבעלי חיים מרגישים לרוב מאושרים יותר, פחות לחוצים וחיים זמן רב יותר מאלה שאין להם חיות מחמד. חיות מחמד הן יצורים חברתיים מאוד. הם גם אינטליגנטיים מאוד, מה שהופך אותם לבני לוויה מצוינים לבני אדם. חיות מחמד יכולות לעזור לנו להפיג מתחים ולהפיג את השעמום. זוהי גם דרך מצוינת ליצור קשר עם הילדים שלנו, שלעתים קרובות נמצאים מחוץ לבית בחופשות או בבית הספר.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן