דף הבית » טיפוח חיות מחמד איך » איך לאמץ חתול? המדריך המלא
איך לאמץ חתול המדריך המלא

איך לאמץ חתול? המדריך המלא

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

מכיוון שכל חתול וכלב במקלט עברו נטישה טראומטית לפחות פעם אחת, חשוב למצוא להם בתים עם אנשים שמכירים במחויבות ובאחריות הכרוכים בבחירה לאמץ חיית מחמד, כדי שלא יימסרו להם שוב אדם אחד לשני.

הליך האימוץ, הכולל מספר שלבים:

המאמצים הפוטנציאליים חייבים לעמוד במספר דרישות, כולל להיות מעל גיל 18 ובעלות או לשכור בית שמקבל כלבים.

הליך האימוץ חייב לערב כל אחד מבני הבית. כל מי שמעורב בתהליך האימוץ חייב לבקר במקלט, בין אם הוא מתגורר עם המשפחה או בדיור משותף.

כל מי שרוצה לאמץ בעל חיים חייב למלא טופס בקשה לאימוץ בעלי חיים.

תצטרך לדבר עם יועץ אימוץ מהאגודה. אנו נקבע כיצד לאתר את החיה המתאימה ביותר עבורך תוך התחשבות בהעדפותיך, אורח חייך והתנאים שתוכל לספק.

לאחר בחירת חיית המחמד, הכלב או החתול יגיעו למרפאת SPCA לבדיקה וחיסונים הנדרשים.

אימוץ חיית מחמד היא החלטה שחייבת להתקבל לטווח ארוך. עליך להיות סמוך ובטוח שיש לך את המשאבים לספק את הדרישות של בעל החיים במשך כל חייו, לרבות הזמן, מקום מגורים מתאים וכסף לתשלום עבור מזון, חיסונים וטיפול וטרינרי לפי הצורך.

מהו החתול הגילאי הטוב ביותר לאמץ?

גודל, מזג, נשירה וגורמים נוספים עשויים להילקח בחשבון בעת ​​בחירת החתול, אך ההחלטה הראשונה שיש לקבל היא בן כמה אתה רוצה שהחתול יהיה.

היתרונות והחסרונות של אימוץ חתול מבוגר או חתלתול צעיר עשויים לשמש לקביעה זו. לא גילם, לחתולים יש תכונות ייחודיות להציע, אבל יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון בבחירת חתול.

גורי חתולים הם הרבה עבודה, אבל הם גם הרבה שמחה. באופן אידיאלי, הילד צריך להיות בן 12 שבועות או יותר בריא. אתה יכול מיד להתחיל לאמן חתלתול. פינוקים, תשומת לב או צעצוע עובדים עליהם יפה. ניתן לתקן בעדינות גם פעולות לא הולמות כמו נשיכה או גירוד.

חתולים בגיל הביניים, לפני הבאת חתולה מבוגרת הביתה, אתה עשוי לקבל תחושה טובה של האישיות שלה. אם היא מסתדרת טוב עם חתולים אחרים, כלבים, ילדים וכו’, המקלט צריך לדעת. חתול בכיר יותר רגוע ונינוח.

חתולים מזדקנים, חתולים מבוגרים הם אלה שגילם מעל 10. כל מי שמקבל חתול בכיר עושה את הדבר הנכון. יש להם את הסיכוי הנמוך ביותר למצוא בית ואי אפשר להחזיק אותם במקלטים לנצח. באופן כללי, חתולים מבוגרים אינם מתנהגים רע כמו חתולים צעירים יותר. חתול זקן כנראה יהיה שבור בית לגמרי.

מה אני צריך לדעת לפני שאני מקבל חתול?

חתולים הם חיות מחמד נפלאות. הם יכולים להתכרבל בחיקך והם הרבה יותר שקטים מכלבים, מה שעשוי לעזור לך להירגע אחרי יום תובעני. הנה כמה דברים שכדאי לדעת אם אתה שוקל לקנות חתול לפני שאתה מחליט.

• לחתולים תוחלת חיים של 20 שנה. אנא שים לב שזו תהיה מערכת יחסים ארוכת טווח אם אתה בסופו של דבר עם טאבי קטנטן.

• ביטול ציפורניים של חתול הוא הליך כואב שמסיר את קו ההגנה העיקרי שלו. אפשרות טובה יותר היא לקצץ את הציפורניים מעת לעת.

• מקום בשפע לחתול. זה לא אומר שיש חדר נעול, אלא מקום שבו מעט אנשים פוקדים את פניו כך שהחתול שלך עשוי להשתמש בו כדי לברוח מהכל.

• לספק ארגז חול; כאן החתול שלך יקל על עצמו. אין להעביר אותו מהמקום המיועד בבית. יש לנקות את ארגז החול באופן קבוע.

• חתולים הם קפדניים ביותר ולוקחים הרבה זמן טיפוח. ניתן להסיר שיער חתול עודף על ידי צחצוח החתול, מה שיכול גם להפחית נשירה על הריהוט שלך. בנוסף, זה אומר שהחתול שלך ישתעל פחות כדורי שיער.

• אם אתה רוצה לשמור על בריאות החתול שלך, אחת השיטות הטובות ביותר היא לזהות בעיות בשלב מוקדם. גישה חכמה להבטיח לחתול שלך בריאות אופטימלית היא לוודא שיש לו לפחות בדיקה שנתית.

אילו חתולים הכי פחות יאומצו?

למרבה הצער, נראה שלחתולים שחורים יש את המעילים הנפוצים ביותר והם האפשרויות הפחות פופולריות לאימוץ. למעשה, בהשוואה לחתולים בצבעים אחרים, לחתולים שחורים יש סיכוי נמוך ב-50% למצוא בית.

במיוחד בחודש אוקטובר, חתולים שחורים הם לעתים קרובות מטרות אכזריות. באוקטובר, מקלטים רבים לא יאמצו חתולים שחורים מחשש שהם יגיעו לידיים הלא נכונות ויסבלו מוות עצוב. חתולים שחורים ממשיכים להיות קשורים לעתים קרובות לכישוף ולרוע, עד כמה כלבים שחורים גדולים משמשים בסרטים כדי לייצג ישות מפחידה. איך מתייחסים לבעלי החיים המפוארים האלה באופן שונה רק על סמך צבע הפרווה שלהם הוא באמת מרגיז.

אנא שקול להשיג חתול שחור מוצק אם אתה שוקל לאמץ. הם בדרך כלל האחרונים שאומצו והראשונים שהומתו במקלטים. הם מדהימים! לחתולים שחורים יש אישיות מדהימה בנוסף להיותם אטרקטיביים למדי.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן