דף הבית » טיפוח חיות מחמד איך » כל מה שצריך לדעת על: איפה קונים חיות מחמד בפתח תקווה?
כל מה שצריך לדעת על איפה קונים חיות מחמד בפתח תקווה

כל מה שצריך לדעת על: איפה קונים חיות מחמד בפתח תקווה?

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

חיות מחמד מציעות מספר יתרונות בריאותיים משמעותיים. הנה כמה דרכים שבהן טיפול בכלב, חתול או בעל חיים אחר עשוי לעזור לך להתמודד עם מתח, ייאוש וחרדה.

רוב בעלי חיות המחמד מודעים ליתרונות המיידיים הנובעים מבעלי חיים נלווים בחייהם. למרות שרבים מאיתנו עדיין לא מודעים להם, להתכרבל עם חבר פרוותי עשוי להיות גם השפעות חיוביות על הבריאות הפיזית והרגשית שלנו. רק לאחרונה החלו מחקרים לבחון את היתרונות של הקשר בין בני אדם ובעלי חיים מנקודת מבט מדעית.

בשל גודלה של פתח תקווה, ניתן להשיג בה מגוון רחב של סחורות ושירותים בכל הענפים. כשמחפשים חנות לחיות מחמד, כדאי לבחור רשת שהמותג שלה מוכר בענף ומספקת מגוון רחב של פריטים לחיות מחמד תחת קורת גג אחת, מכלים וציוד ועד צעצועים ופינוקים לכלבים וחתולים. עם מיקומים ברחבי הארץ, כולל בפתח תקווה, מלך האריות היא רשת מובילה במכירת רהיטים, מזון וציוד לחיות מחמד. סניף פתח תקווה נושא את אותם מותגים ופריטי חברות איכותיים כמו כל חנות אחרת.

מבחר גדול של סחורות וציוד לבעלי חיים ניתן להשיג ברשת חנויות המחמד של מלך האריות השוכנת בפתח תקווה. אנו מספקים פריטים כמו מזון לחיות מחמד לכלבים וחתולים, כלי אכילה ושתייה, מיטות ומזרונים, פתרונות הדברה, ויטמינים ותוספי מזון, משחקים ומגוון אביזרים וכן תמיכה והכוונה מאנשי המקצוע הגדולים בתעשייה. . ללא עמלות תיווך ועם שירותי משלוח מהירים למיקומך, כל הפריטים שלנו זמינים עבורך בקלות במחירים תחרותיים במיוחד.

עסק ותיק בשכונה הוא PetKit, שמוכרת אספקה ​​ומזון לחיות מחמד. צוות מנוסה המתמחה במזון וסחורה לכל בעלי החיים, צוות מוכשר ואמין שצבר ידע וניסיון עשיר ורשת קטנה אך מלאת תשוקה עומדים תמיד לרשות הלקוחות לכל פניה ושירות לבעלי החיים.

חנות חיות בפתח תקווה ההגנה

PetBuy מספק את כל מה שחיה צריכה, כולל רופאים, הולכי כלבים, מספרי כלבים ואנשי מקצוע אחרים. זה כולל גם חיות וגם אוהבי חיות. תוכלו לקנות אצלנו מזון לכלבים, מזון לחתולים, ואכן מזון לכל סוגי החיות. PetBuy הוא שער לבעלי חיים הכולל רשת חברתית לאוהבי בעלי חיים וכן רשת חברתית לבעלי החיים עצמם. זה לא סתם עוד אתר לחיות מחמד. אתה יכול לגלות התאמה מאוהב בעלי חיים עבורך וגם עבור חיית המחמד שלך ברשת החברתית לבעלי חיים של PetBuy, PetBuyBOOK. זמינים גם וטרינר, מאלף, חנות כלבים ב-Pet Bay, פנסיון וכל מומחה אחר שהצטרף ל-PetBuyBOOK. שקול להירשם עם PetBuyBOOK. חינם להצטרף ולנצל את הרשת החברתית לאוהבי בעלי חיים! מרכז האימוץ הארצי, בו ניתן לאמץ כלב או חתול מאחד מעמותות האימוץ בישראל, הוא דבר נוסף שאנו שמחים לספק. מרכז האימוץ הינו אתר אינטרנט למי שרוצה לאמץ חיית מחמד במהירות ובנוחות. רשת החיות החכמה המותאמת אישית Pet Bay מיועדת לבעלי חיים.

המזון הטוב ביותר עבור כלבים, חתולים, חולדות, ציפורים ועוד ניתן למצוא ב-Zootopia. בנוסף, מגוון גדול של אביזרים לכלבים ובעלי חיים זמינים, כולל כל מה שחיה עשויה לרצות עבור הסביבה שלה. באינטרנט, אתה יכול לבצע הזמנות ולקבל ייעוץ בכל פעם שתצטרך.

החבר שלך הוא כל חיה שאתה מגדל, לא רק כלבים וחתולים. את דואגת לו, מאכילה אותו, דואגת לו בזמן שאת לא מהבית, ומדי פעם אפילו מזמינה אותו לארוחות ערב. הארוחה הטובה ביותר עבורו זמינה כאן.

חנות אוכל לכלבים בפתח תקווה

מאז הוקמה Doggo בשנת 2010, אנו מטפלים במסירות ובחמלה בגורים ובחתלתולים. לא לקח לנו הרבה זמן לשים לב שבישראל חסרים אביזרי אימון מומחים, אז קיבלנו את ההחלטה לייבא אותם עבור חיות המחמד הפרוותיות שלכם. Doggo תומכת באימון כלבים ללא כוח ולכן לא תמצא אצלנו קולרי חנק, חשמל וכו’.

אתה עשוי לגלות מגוון רחב של חטיפים, צעצועים וארוחות מהיצרנים המובילים בתעשייה בגן החיות של מיסטר, עם תמחור שיתאים לכל תקציב. תשוקה כנה ובלתי מעורערת לבעלי חיים מאחדת את הצוות באדון הזה, כולם אדיבים ומקצועיים. עם 25 שנים בתעשייה, אנו גאים במומחיות שצברנו בכל תחומי הטיפול והטיפוח של בעלי חיים ונלהבים להקנות לכם מומחיות זו. מבחר עצום של חטיפים איכותיים שנבחרו בקפידה תוך הבנה מעמיקה של תזונת הכלב, החתול, הציפורים והמכרסמים שלכם ניתן למצוא בקטגוריה זו יחד עם למעלה מ-4,000 מוצרים אחרים, כולל ארוחות פרימיום ודיאטות מותאמות ביולוגית. עבור חיית המחמד שלך. סוחר זה מציע מגוון רחב של פריטים נחוצים וחדישים הקשורים לבעלי חיים, הכל בעלויות תחרותיות.

חנות חיות בפתח תקווה ההסתדרות

בקואלה סנטר תגלו את המבחר הרחב ביותר של ציוד לחיות מחמד באזור, כולל כלובים, קוטלי חרקים למניעת פרעושים וקרציות, רצועות לכלבים, חתולים וחולדות, שימורים לכלבים וחתולים, פינוקים לכלבים וחתולים, צעצועים לכלבים וחתולים, וחטיפים. הן עבור חיות המחמד והן עבור בעליהן, הטיול, הלינה ועוד מספר הפתעות. כוח עבודה בעל ידע, חמלה ומחויב לספק את שירות הלקוחות הטוב ביותר האפשרי מייחד את מרכז קואלה. צביקה מאיר, שפיתח במהלך השנים מומחיות וידע רב בגידול וטיפול בחיות מחמד, מפקח על המתקן. כל גוש דן ושרון מטופלים בשירות המשלוחים של קואלה סנטר עד בית הלקוח.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן