דף הבית » טיפוח חיות מחמד איך » כל מה שאתה צריך לדעת עלאיך לאמץ כלב
איך לאמץ כלב

כל מה שאתה צריך לדעת עלאיך לאמץ כלב

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

הכלב הוא חיה חכמה. הוא מלווה אותנו כבר מיליוני שנים והוא אחד היצורים החכמים ביותר על פני כדור הארץ. כלבים הם יצורים חברתיים מאוד ויש להם שפה משלהם, המכונה תקשורת כלבית.

ישנן דרכים רבות לאמץ כלב. אחד מהם הוא שיהיה גינת כלבים בבית. במקרה זה, ההימור הטוב ביותר שלך יהיה לקבל כלב ממקלט החיות המקומי או מקבוצת הצלת בעלי חיים. אבל אם אין לך זמן לאחת מהאפשרויות הללו, אז אתה יכול לאמץ כלב מחנות החיות המקומית שלך או אפילו לקנות אותו בשוק. . למצוא גור זה לא קל. אם תלך לכל חנות חיות, יהיו גורים רבים בתצוגה, אבל לא לכולם יהיה מזג טוב ואתה עלול בסופו של דבר לקנות את הגורים הלא נכונים. דבר נוסף הוא למצוא מגדל בעל מוניטין. מגדל בעל מוניטין היה צריך להיות גדל על ידי אנשים אחרים כך שכל בעיה עם נוהלי הגידול שלהם לא תתרחש בגידול שלהם למטרת מכירה והפצה. כמו כן, צריך להיות להם מוניטין טוב בקרב בעלי חיים . דבר נוסף שאתה צריך לשים לב אליו הוא המצב הבריאותי של הגורים שלהם. אם אתם מתכננים לקנות גור, עברו לאתר של מקלט החיות או קבוצת ההצלה המקומית שלכם.

בטבע, כלבים הם אחד המינים החכמים ביותר. הם נמצאים מסביבנו וניתן לראות אותם במקומות שונים. ניתן למצוא אותם אפילו בערים ועיירות שונות.

כשזה מגיע לאימוץ כלב, יש הרבה דברים שאתה צריך לדעת לפני שאתה מתחיל לחפש כלב לאמץ. כדאי לדעת שאין דבר כזה כלב מושלם לכל אדם. לכן, לפני שאתם מתחילים לחפש כלב, כדאי לשקול אם אתם רוצים לאמץ כזה או לא. כדאי גם לשקול האם משפחתכם תצליח לטפל בכלב כראוי או לא מכיוון שלעיתים כלבים יכולים להיות תוקפניים כאשר הם חשים חוסר ביטחון במקומם במשפחה או כאשר הם לא מקבלים מספיק תשומת לב מהבעלים שלהם.

האם כדאי להביא כלב הביתה

השאלה “האם להביא כלב הביתה?” זה לא משהו שאנשים בדרך כלל שואלים את עצמם. עם זאת, התשובה לשאלה זו אינה כה ברורה. הסיבה לכך היא כי זה לא משהו שרוב האנשים מעוניינים לדון בו.

המאמר הבא של דיוויד א’ סקלנסקי מ”הניו יורק טיימס” מתאר כיצד אחד מעמיתיו הביא אליו כלב קטן הביתה כמתנה מפתיעה למתנת יום ההולדת של חברתו. זו הייתה מתנה בלתי צפויה והוא אף פעם לא ציפה לראות את הכלב שוב אחרי אותו יום אבל הוא החליט לטפל בו ולהאכיל אותו כל יום עד שהיא התחתנה ותביא ילדים לעולם. הוא חשב להביא אותה איתו הביתה אבל החליט שלא כי “זה יהיה מוזר”.

אימוץ כלבים צער בעלי חיים

כלבים הם אחת החיות היפות והחכמות. אני לא יכול לעשות דברים רבים, כולל להביא חפצים לבני אדם. עם זאת, הם מטופלים בקשר על ידי בני אדם בשל טבעם כחיות מחמד.

בעבר השתמשו בכלבים לציד וללחימה. עם זאת, במאה ה-21, הם הפכו לסמל של שלום ויד. אנשים ברחבי העולם אימצו כלבים כחיות מחמד בגלל האופי הידידותי והמראה החמוד שלהם. אבל למרבה הצער, יש אנשים שעדיין מתעללים בהם בשל טבעם כחיות מחמד. כלבים אלכוהוליים רבים כמו סרטן, סוכרת ודלקת פרקים אשר נגרמות על ידי התנהגויות אנושיות כגון עישון או שתייה מופרזת של אלכוהול אשר גורמת להשמנה או לחול הקשורות מנה כמו חולות או לב סוכרת וכו’.

העולם נעשה יותר לבעלי חיים. אנחנו מתחילים לאמץ כלבים כחיות מחמד ואפילו מאלפים אני להיות בני לוויה. אבל יש לנו עוד דרך ארוכה לעבור. עלינו ללמוד איך להתייחס לכלבים באהבה, בכבוד ובאכפתיות כדי שיוכלו לחיות חיים מאושרים. אימוץ כלבים שחוו צער בעלי חיים היא האפשרות הטובה ביותר.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן