דף הבית » מדריך לטיפול בחיות מחמד » כמה דברים שלא ידעתם עליהם: כמה חיות מחמד בתל אביב
כמה דברים שלא ידעתם עליהם כמה חיות מחמד בתל אביב

כמה דברים שלא ידעתם עליהם: כמה חיות מחמד בתל אביב

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

בהליכה לאורך כל רחוב בעיר, ברור מדוע תל אביב נחשבת בין הערים הידידותיות לכלבים בעולם. למעשה, בעיריית תל אביב טוענים שיש 17 איש לכל כלב, מה שהופך את תל אביב לעיר ידידותית לכלבים! כל מה שאתם צריכים לדעת על תל אביב לכלבים, בין אם אתם בעלי כלבים, חובבי כלבים, או סתם חובבי חמוד עם ארבע רגליים, מסופק כאן.

כלבים נראים לעתים קרובות לא רק במסעדות ובבתי קפה, אלא אפילו מדי פעם בשולחנות עם בני אדם. רוב בתי הקפה התל אביביים יוצאים מגדרם כדי להבטיח שכלבים יזכו ליחס של כבוד, מספקים תדיר עוגיות ופינוקים לכלבים ודואגים שתהיה מנת מים נגישה לכלב בחוץ, כך שחברו הטוב ביותר של האדם יוכל להתייבש יחד עם בעליהם.

כלבים רשאים להתרוצץ בחופשיות בחופי תל אביב כאשר בעליהם מצננים את עצמם בים התיכון או משתזפים. בתל אביב ישנם חופי כלבים ייעודיים שבהם הבעלים יכולים לתת לחיות המחמד שלהם לרוץ חופשי. יש אזור ייעודי לכלבים בצפון בחוף הילטון, ובדרום בחוף עלמה, המהווה גן עדן לכלבים ואוהבי כלבים כאחד.

למרות שיש הרבה כלבים בתל אביב, הגיוני שיש כל כך הרבה עסקים לחיות מחמד בעיר אחת. יש אפילו שלושה עד ארבעה עסקים לחיות מחמד באותו רחוב בפלורנטין, אזור ידידותי מאוד לכלבים.

חנות חיות בתל אביב

Pet Point

הרשת הגדולה והאמינה בישראל למזון ואספקה ​​מהחי נקראת אניפט. העסק מפעיל כיום 40 חנויות לבעלי חיים ברחבי הארץ.

הרשת, שהוקמה על יסוד אהבה עמוקה לבעלי חיים, מציעה מענה מלא לגידול, טיפול ואחזקת חיות מחמד מכל הסוגים, לרבות כלבים, חתולים, מכרסמים, זוחלים ודגי נוי – הכל באתר המחירים המשתלמים ביותר, ובכל הארץ מקריית שמונה ועד אילת.

מעבר לתמחור המדהים, Banipt חושב שטיפול בבעלי חיים הוא אחריות גדולה וגם מקור לאושר אמיתי, כיף ושמחה. כתוצאה מכך, אנו שמים את הצרכים של בעלי החיים בראש ובראשונה תוך הקפדה על טיפול ברמה הגבוהה ביותר עבור חבריך הקרובים ביותר.

Banipet עושה כל מאמץ כדי לשלוח את החבילה שלך ביום ההזמנה שלך ותמיד דואגת לתגמל את המלווים הכלבים במתנות מותאמות אישית. אתה יכול לסמוך על Anipt שתספק לך את הפריטים האיכותיים והעדכניים ביותר ממיטב היצרנים, כולם מגיעים עם אחריות מלאה.

במרכז החורש של תל אביב ממוקמת פרנצ’י, חנות לחיות מחמד לבעלי חיים. כל מה שהמלווים הכלבים שלך דורשים זמין בחנות חיות המחמד של Frenchie. מתנות פנטסטיות רבות לחברים שלך כוללות מזון לכלבים, מזון לחתולים, פינוקים לכלבים וחתולים, מוצרים נלווים, מיטות כלבים ומיטות חתולים וכלי הדברה.

חנות חיות תל אביב דיזינגוף

“מועדון הג’ונגל”, נציע לכם את כל השירותים והסחורה הללו באהבה ובחיוך בעלויות משתלמות, מהשורה הראשונה של המומחים בישראל ועד לכל חנויות הרשת מקבוצת וטרינרים בקיאים המופקדים על הטיפול. ותחזוקה מתאימה של בעלי החיים. רשת ג’ונגל היא כיום הרשת הגדולה והבולטת בענף חיות המחמד בישראל, עם 16 מקומות ברחבי הארץ. בערים הגדולות של כל עיר ובאזורים הנוחים והמושכים ביותר, תוכלו למצוא בג’ונגל את המבחר הנרחב והמגוון ביותר של מזון, ציוד, חטיפים ועצמות.

חנות חיות בתל אביב נקראת Urban Pet TLV.

החנות מוכרת מזון ואספקה ​​לבעלי חיים. הטוב ביותר הוא מה שמגיע לבעלי החיים שלך, על פי Urban Pet TLV. מגוון גדול של פריטים איכותיים זמינים בחנות במחירים תחרותיים. כל מה שאתה צריך עבור חיית המחמד שלך ממוקם בנוחות במקום אחד. העסק מוקדש לתת לך שירות מהיר וידידותי, כמו גם חווית קנייה מרגיעה, קלה ומהירה.

חנות חיות רמת אביב

עם המשימה להציע לחיית המחמד שלך את הפריטים הטובים ביותר בתעריפים התחרותיים ביותר, Pets – טיפול באלה שאוהבים הוקמה בשנת 2005.

אתה יכול לקנות מגוון פריטים עבור חיית המחמד שלך ב-Pets – לדאוג לאלה שאתה אוהב, כולל מזון, ציוד, צעצועים, אשפה חתלתולים ואפילו בגדים לימי החורף הקרירים.

הקמעונאית העיקרית של מזון ואביזרים לדגים, ציפורים, מכרסמים, זוחלים, דגים, כלבים, חתולים ובעלי חיים אחרים הוא שוק הכלבים. 4 סניפים מרכיבים את הרשת (חיפה, גבטעים, אור עקיבא, רמת גן). לטובתך ולטובת בעלי החיים שלך, דוג מרקט שואפת לתת מענה לכל לקוחותיו בכל הקשור לבעלי חיים בצורה מקצועית, נלהבת, מסורה ומנומסת.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן