דף הבית » מדריך לטיפול בחיות מחמד » האם יש ביצת מחמד? כל מה שחשוב לדעת
האם יש ביצת מחמד כל מה שחשוב לדעת

האם יש ביצת מחמד? כל מה שחשוב לדעת

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

ברגע שיש לך את הביצים שלך, אתה יכול לבקוע אותן בעזרת תרנגולת דגירה או אינקובטור. לאחר מכן, יש לך את האפשרות לתת להם להישאר עם התרנגולת או להעביר אותם לדורה. עליך לבצע מספר משימות ללא קשר לבחירתך. ודא את הבטיחות והאבטחה של מיקום הקינון והבקיעה. במשך 21 יום, פקח עין על צמיחת הביצים. ניתן להגדיר ברודרים, או לשמור אפרוחים עם תרנגולת. עקבו בקפידה אחר התפתחות האפרוחים במשך שמונה שבועות. הכניסו אותם ללול החדש שלהם או שלבו אותם בלהקה הנוכחית

השבועות הראשונים של ניטור טמפרטורה, ניקוי צואה ומילוי מים בזמן גידול תרנגולות מביצים עלולים להפוך אותך להורה של “טרוס” או ל”מגנט אפרוח” אמיתי. במילים אחרות, בהתחלה, אתה באמת צריך להיות במיטבך!

גם אתה יכול להפוך לשומר תרנגולות בעל ידע רב עם קצת תכנון ומידע. צריכה להיות הכנה רבה בימים שלפני הגעת האפרוחים שלך. מצא מקור לביצים מופרות אם אתה מתכוון לגדל את הגוזלים שלך אבל אין לך תרנגולות. שיטה זו להשגת ביצים מאפשרת לך ליצור אינטראקציה עם התרנגולות והביצים שלהן, ואולי תוכל לשאת את הביצים באופן אישי.

כמה ביצים מטילה תרנגולת ביום

תרנגולת יכולה לייצר רק ביצה אחת בכל יום לכל היותר; עם זאת, זה לא תמיד המקרה. תרנגולת עשויה להטיל ביצה אחת בין 24 ל-26 שעות. תרנגולת מעוררת להתחיל להטיל ביצים לפי מספר שעות האור ביום. תרנגולת תתחיל לייצר ביצים ככל שהימים יתחילו להתארך, מה שמתרחש באביב ובקיץ. התרנגולת תפסיק לייצר ביצים ברגע שהימים יתחילו להתקצר.

זה חיוני לספק לתרנגולות כמות עקבית של אור בכל יום אם אתה רוצה שהן ימשיכו להטיל ביצים לאורך כל השנה. זה מתאים ל-14 שעות אור (ו-10 שעות לילה) בכל יום בממוצע. על מנת להבטיח שהתרנגולות שלך יקבלו 14 שעות של אור בכל יום כשהן בחוץ, עליך לספק להן תאורה נוספת, או בבקרים או בלילה (או קצת משניהם). להיפך, התרנגולות יכולות להפסיק לייצר ביצים.

סוגי ביצים למאכל

אחד המאכלים בעולם עם התוכן התזונתי הגבוה ביותר הוא הביצה. ביצים הן מקור מצוין לויטמינים, ליפידים וחלבונים. בנוסף, אנשים רבים ברחבי העולם בוחרים מזונות אחרים לתזונה ולטעם בנוסף לביצי תרנגולת. ישנם גם זני ביצים נוספים שהם טעימים, עשירים בחומרים מזינים וטעימים.

הנה כמה ביצים שאפשר לאכול:

ביצי עוף, כשאתה מבקש “ביצים”, השוק בדרך כלל ייתן לך את מגוון הביצים הזה. זה מגיע בשתי וריאציות פעם נוספת: חום ולבן. לשניהם יש כמעט אותם ערכים תזונתיים. יש להם טעם מתון והם עשירים בסידן, אבץ וחלבונים.

ביצים משליו, ביצי שליו דומות במקצת לביצי עוף לבנות; יש עליהם כתמים חומים והם קטנים יותר מביצי תרנגולת טיפוסיות. אלה די דומות לביצי תרנגולת מבחינת תזונה והן עשירות גם בוויטמין D ו-B12.

ביצי ברווז, ביצי ברווז כבדות יותר בשומנים וחלבונים ויש להן חלמון קצת יותר גדול מביצי תרנגולת. יש לו מעטפת עבה יותר, עמוס ברכיבים מתסביך ויטמין B, ונשמר זמן רב יותר מבלי להתקלקל.

מה אוכלות תרנגולות

תרנגולות, כמו בני אדם, הן אוכלי כל. זה מצביע על כך שהם בדרך כלל צורכים זרעים, צמחים, חרקים, תולעי אדמה, חלזונות, יצורים זעירים כמו צפרדעים, עכברים ואפילו כמה נחשים.

הם גם יוצרים אופורטוניסטים מצוינים, מסתפקים בלנשנש פגר או לצוד זרעי דשא. למרבה הצער, ההתנהגות האופורטוניסטית שלהם לפעמים פוגעת וגורמת להם להפוך לאוכלי ביצים. ראיתי תרנגולות מטילות ביצים ואז מסתובבות במהירות ומנקרות בביצה כדי להגיע לחלמון.

כאשר האוכל הוא דל או שהם לא מקבלים מספיק שום דבר בתזונה שלהם, תרנגולות רק לפעמים מתחילות לאכול ביצים. האכלה קבועה עם הזנה איכותית היא קריטית בשל כך. לאחר שהם חוו כמה ביצים טעימות, זה עשוי להיות קשה מאוד לשבור את ההרגל.

זנים רבים של עוף מעדיפים לחפש מזון בעודם מאפשרים להם להסתובב בחופשיות. זה יכול להיות שימושי במונחים של הפחתת עלויות הזנה. בנוסף, מתווספים לתזונה של התרנגולות מגוון חומרים מזינים אחרים המועילים בדרך כלל לבריאות.

הדרך הטבעית ביותר של תרנגולות לאכול היא על ידי חיפוש מזון. הרבה פחות מהנה לאכול ממזון. מכאן זה הגיוני להניח שזה גם בריא יותר לתרנגולות שלך מבחינה נפשית. לצאן שלך צריכה להיות תמיד גישה להאכיל, גם כאשר ניתן להסתובב חופשי.

 

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן