דף הבית » טיפוח חיות מחמד איך » כל המידע על:איך להיפטר מכינים של חיות מחמד
איך להיפטר מכינים של חיות מחמד

כל המידע על:איך להיפטר מכינים של חיות מחמד

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

להיפטר מכינים לחיות מחמד היא אחת הבעיות הנפוצות ביותר איתם מתמודדים לקוחות. ישנן דרכים רבות להיפטר מכינים לחיות מחמד ואנשים שחושבים שהם יכולים לעשות את זה לבד. עם זאת, יש כמה דברים שאתה צריך לדעת לפני שאתה מתחיל לעשות את כל הדברים האלה בעצמך.

כיני חיות מחמד הן חרקים קטנים שחיים על שערם של כלבים וחתולים. הם ניזונים מאדם ורוק של בני אדם. תשאלו את זה שחשוב להיפטר מהם בהקדם האפשרי כדי שחיות המחמד שלכם לא יחלו מהם. . ישנן מספר דרכים להיפטר מכין לחיות מחמד. טיפולי קוטלי חרקים הניתנים באופן מקומי או בשמפו יהרגו נימפות ומבוגרים, אך לא יחסלו את הביצים, ולכן כל טיפול יצטרך לחזור על עצמו במרווחים קבועים למשך חודש או יותר. יש לטפל בכל הכלבים במשק הבית. הקפידו להרחיק כלב נגוע ומצעיו מבעלי חיים אחרים לפחות ארבעה שבועות לאחר הטיפול.

הקפד לכבס את כל המצעים, סוודרי הכלבים, הרצועות והקולרים במים חמים ולנקות היטב את כל האזורים שבהם הכלבים מבלים כדי למנוע הידבקות חוזרת. וטרינרים מסוימים ממליצים להחליף את כלי הטיפוח שלך מכיוון שיכול להיות קשה להסיר את הביצים הדביקות מהמסרקים והמברשות.

כינים בדרך כלל תוקפות כלבים במצב בריאותי לקוי או שחיים באזורים לא תברואתיים. שיפור מצבו של הכלב באמצעות תזונה, טיפוח ודיור טובים יותר, יסייע רבות במניעת התקפות כינים עתידיות.

כולנו שמענו את סיפורי האימה על כינים לחיות מחמד וכיצד הן מהוות בעיה רצינית עבור בני אדם. אם יש לכם חיות מחמד, עליכם להכיר את המזיקים הללו. קשה מאוד להיפטר מהם ויכולים לגרום להרבה בעיות לבעלים.

איך להיפטר מפרעושים בכלב

עובדה שפרעושים הם לא רק מעצבנים, אלא שהם גם יכולים להיות מסוכנים. הם עלולים לגרום לתגובות אלרגיות בבני אדם וזו הסיבה שיש לסלק אותם מהסביבה בהקדם האפשרי. . ביצי פרעושים יכולות להתיישב על פריטי לבוש מסוימים, כמו בגדי קיץ. הדבר מהווה סיכון לבריאות ילדכם. איך להיפטר מפרעושים?

כדי להיפטר מפרעושים, הדבר הראשון והעיקרי שעליך לעשות הוא להסיר אותם מהסביבה בה אתה גר. אתה יכול להשתמש במוצרים כמו תרסיס נגד פטריות למניעה וטיפול או אבקת נגד פרעושים לעור בריא כדי להיפטר מפרעושים שנמצאים בגוף שלך . . פרעושים יכולים להטיל ביצים על דברים מסוימים של לבוש, כמו בגדי קיץ. הדבר מהווה סיכון לבריאות ילדכם. כדי להיפטר מפרעושים, הדבר הראשון והחשוב ביותר שעליך לעשות הוא להוציא אותם מהסביבה בה אתה גר. אתה יכול להשתמש במוצרים כמו תרסיס נגד פטריות למניעה וטיפול או אבקת פרעושים לעור בריא כדי להיפטר מפרעושים שנמצאים על הגוף שלך. אם לתינוק שלך יש כלב, זה כן מומלץ למנוע מפרעושים להדביק את ילדך על ידי שימוש במוצר המפורט לעיל. זיהום בפרעושים יכול להתרחש כאשר כלב מזהם את ילדכם בנשיכת פרעושים. הדרך היעילה ביותר לטפל בזיהום היא להיפטר מהפרעוש למשך שבועות רבים, אם לא חודשים, שכן הדבר יהרוג את כל הטפילים המיקרוסקופיים שהוצמדו לעור או לשיער של תינוקך.

אתה יכול לנסות את התרופות הביתיות האלה כדי להיפטר מפרעושים:

1.) לרחוץ את חיית המחמד שלך כל יומיים.

2.) סרק את שיער חיית המחמד שלך באמצעות מסרק פרעושים עדין.

3.) להרוג את הפרעושים.

4.) לרסס תמיסת חומץ תפוחים על חיית המחמד שלך.

5.) לעשות בדיקות סדירות.

6.)חזור על השלבים לעיל במשך מספר ימים

הכלב הוא חבר מאוד חשוב במשפחה. אבל זה לא כל כך קל לשמור על בריאותו.

עקיצות פרעושים

עקיצות פרעושים הן חיה שיכולה לנשוך אנשים וחיות מחמד. הם נקראים כך כי יש להם זנב ארוך, אבל קצה הזנב אינו ארוך במיוחד. . זו הסיבה שהם לא נושכים בכל הפה, אלא רק משתמשים בשיניים. יש להם גם אף ארוך, מה שאומר שכשהם נושכים זה יכאב עוד יותר. אבל איך נראית עקיצת פרעושים? השלב הראשון של עקיצת הפרעושים מתחיל עם העור הדק על היד או הרגל. אבל לאחר מספר ימים (או שבועות), העור הזה מאבד את עוביו ונראה כמו כתם קרום שחור שבמקרה ממוקם ממש מעל חפרפרת. במקרים מסוימים ייתכן שלא מדובר בכתם קרום שחור כלל והעור עשוי להיראות כמו ז’קט עור שהתייבש. חשוב להכיר בדברים האלה כי יש כל כך הרבה סוגים שונים של עקיצות פרעושים והם יכולים להיראות שונים מאוד אחד מהשני. לעובי העור אין שום קשר לשאלה אם עקיצת פרעושים משפיעה עליך או לא. עקיצות פרעושים בכלבים נגרמות לרוב על ידי כלב הפוינטר הגרמני קצר השיער, ה קוקר ספנייל אמריקאי, הפה השחור והוויפט. הם לא מזיקים לבני אדם ולבעלי חיים למעט אנשים שיש להם הרבה אלרגיות או אסטמה. הבליטות האדומות הקטנות על הגוף שלך עשויות להיגרם על ידי פרעושים שנושכים אותך בלילה. זו הסיבה שעקיצות פרעושים אצל כלבים בדרך כלל כואבות מאוד ולכן הם נשארים לבד במהלך היום כשהם נחים. אם הייתה לך תגובה כלשהי לעקיצת פרעושים – כמו נפיחות, אדמומיות, גירוד או כאב קיצוני – פנה מיד לטיפול רפואי.

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן