דף הבית » טיפוח חיות מחמד איך » כמה דברים שלא ידעת עליהםאיך לאמן חתול
איך לאמן חתול

כמה דברים שלא ידעת עליהםאיך לאמן חתול

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

איך לאמן חתול היא בעיה נפוצה איתה מתמודדים בעלי חתולים רבים. בדרך כלל פותרים אותה על ידי האכלת החתול ומתן לו פינוקים שונים. עם זאת, לעתים קקרובות אנשים לא מצליחים לאמן את החתולים שלהם כראוי בגלל חוסר זמן ו/או אילוצים כלכליים. . יחד עם זאת, ידוע כי לחתולים יש יכולת גבוהה לנמק ולראות דפוסים. עצם הפעולה של תיקון התנהגות ותגמולה במזון או בצעצועים יכולה ללמד חתול לעשות דברים מסוימים בחייו.

חשוב לבעלים לקבוע כללים לגבי צריכת מזון ותגמול על התנהגויות לא רצויות. אם לא, יש סיכוי גדול שהחתול יבלה יותר זמן מחוץ לבית מאשר בבית. זה יכול להיות יקר הן כלכלית והן רגשית עבור אנשים שאינם מסוגלים לספק סביבה נוחה ובטוחה לבלות בה. חתולים זקוקים לסביבה רגועה, בטוחה וביטחון במהלך שנות חייהם הראשונות. חתולים הם יצורים אינטליגנטיים מאוד הרגישים מאוד לנוכחות של פרטים אחרים סביבם.

הם יכולים להיות קולניים מאוד כשהם רוצים לדבר איתך, אבל חשוב לבעלים לוודא שהם לא רועשים או סוערים מדי, שכן זה יכול להפריע ברצינות לחתולים אחרים ולגרום להם לחרדה. לחתולים רבים יש גם אינסטינקט הגנה , כך שהם עלולים לפעול באגרסיביות כלפי זרים, דבר שמסוכן מאוד לחתולים ועלול להוות איום רציני על שלומם של חתולים אחרים. לכן, חשוב מאוד שהבעלים יקדישו הרבה זמן לאיסוף החתול שלהם ולוודא שהם אינם בסכנה כלשהי. בנוסף, מכיוון שהבובקטים הללו הם מאוד טריטוריאליים, לעולם אל תעזוב את החתול שלך לבד עם חיה אחרת עד שבדקת שהחתול שלך לא יפגע בהם בכל מקרה.

איך ללמד חתול לא לנשוך

כדי ללמד חתול לא לנשוך, תחילה עליך להבין את הסיבות שהוא ירצה לנשוך. אתה לא יכול פשוט להגיד “תפסיק לנשוך אותי” ולצפות שהחתול יפסיק.

הדרך שבה אנו מלמדים חתולים היא על ידי מתן חפצים מעניינים בסביבה בטוחה ולתת להם להבין איך להשיג את החפצים הללו. אפשר להשתמש באותה גישה ללמד אנשים לא לנשוך אחד את השני.

אתה יכול לנסות את הטריק הזה כדי ללמד את החתול שלך לא לנשוך, אם אתה משחק עם החתול שלך והוא אכן מצליח לנשוך חלק מהגוף שלך, אמור בתקיפות “לא” ואז צא מהמשחק לכמה רגעים. אם בכל פעם ששיני החתול שלך נוגעות בבשר אדם, זמן המשחק מסתיים, החתול שלך ילמד במהירות להפסיק לנשוך. לעולם אל תצעק או תכה את החתול שלך בגלל נשיכת משחק.

איך מלמדים גור חתולים לעשות צרכים בארגז חול

ככל שהחתלתול מתבגר, הוא יצטרך ללמוד איך לעשות את צרכיו בארגז חול. שימוש בארגז ביותר חול הוא אחד הדברים הבסיסיים שגור חתולים צריך ללמוד. עם זאת, לא קל להם ללמוד ולעיתים קרבות הם משתמשים באותו ארגז חול שוב ושוב.

שלב 1: הראה לחתלתול שלך את המיקומים של כל ארגז חול ואפשר לחתלתול שלך לרחרח אותם.

שלב 2: הנח בעדינות את החתלתול שלך בארגז החול. הם עשויים באופן אינסטינקטיבי להתחיל לכפות על המלטה או אפילו להשתמש בארגז החול. אם לא, העבירו את האצבעות דרך המלטה הנקייה כדי להדגים את פעולת הכפות.

שלב 3: אם החתלתול שלך לא השתמש באחת מהקופסאות בהקדמה הראשונית, נסה להניח את החתלתול שלך באחת מהקופסאות בכל פעם שהוא אוכל, שותה או מתעורר מנמנום, עד שיתחיל להשתמש בקופסה על שֶׁלוֹ.

אתה יכול ללמד את החתול שלך להשתמש בארגז חול. עם זאת, זה לא קל לעשות. אתה צריך לאמן את החתול וללמד אותו איך לעשות זאת.

האם חתול נקשר לבעליו

חתולים הם לא רק חמודים אלא גם חכמים. הם יכולים להבין את בני האדם ואת הרגשות שלהם. על ידי הבנת התנהגותו של הבעלים, חתול יכול ללמוד ממנה ולהתחבר אליו.

חתולים הם יצורים אינטליגנטיים ביותר, וזו הסיבה שהם פופולריים בקרב בעלי חיות מחמד. עם זאת, חתולים אינם מתחברים לבעליהם כמו כלבים. הסיבה לכך היא שאישיותם של חתולים שונה מזו של כלבים, מה שאומר שהם לא תמיד מבינים את רגשות הבעלים שלהם באותו אופן כמו הכלבים. זו אחת הסיבות לכך שחתול לא יכול להתחבר לבעליו כמו כלב.

זהו יצור בודד, והוא זקוק למרחב ולזמן משלו כדי לעשות את מה שהוא עושה הכי טוב – לצוד, לשחק ולישון. זה לא צריך חברות או טיפול אנושי; לכן, הוא נקשר עם בעליו רק כאשר הוא נדרש על ידו.

למעשה, כאשר אתם בבית לבד עם החתול שלכם, אתם יכולים לקרוא לחתול אליכם וללטף אותו כמה שתרצו. אבל אם אתה יוצא לטיול או שיש לך תוכניות אחרות ליום שלך, אז החתול שלך יישאר לבד בטריטוריה שלו מבלי שתוכל למצוא מזון או מים (אלא אם מישהו אחר יאכיל אותו).

צרו איתנו קשר

רוצה פיתרון מהיר שעובד לבעיה שלך? תשאיר פרטים עכשיו בטופס כאן למטה ומומחה יצור איתך קשר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן